גרסה 1.1
פגישה 7 - תנאים (אם....אז...אחרת!)
משחק שלישי - נחש את המספר
- כיתבו תוכנית, שבה המחשב "בוחר" מספר באופן שרירותי (למשל, num = 50),
ונותן למשתמש לנחש מה המספר.
- בכל שלב, המחשב מבקש מהמשתמש מספר, ומודיע לו אם המספר שניחש קטן
מהמספר שבחר המחשב, גדול ממנו או זהה לו.
- אם המספר זהה, התוכנית מסתיימת.
- העזרו בכלים שהכרנו עד עתה - ...if, while, print, raw_input, int
- כיתבו את גוף המשחק תוך שימוש בלולאת "כל-עוד", כפי שראינו היום.
- כיתבו הערות בתוך התוכנית, כדי שאתם (ואנשים אחרים) תוכלו להבין אותה
בקלות כשתקראו אותה שוב.
- הערה: מאחר והמספר ש"בחר" המחשב הוא למעשה מספר שרשמתם בתחילת התוכנית,
תנו למישהו אחר לשחק במשחק, כדי שבאמת יהיה צורך לנחש :)
נכתב על ידי גיא קרן